Pages

May 14, 2013

dah nasib badan

praktikum aku dah pun habis...lama jugak tu lebih kurang 12 minggu merangkul 3 bulan...sekarang nie tinggal 2 minggu je lagi aku kat SJKC North nie...pastu mulalah episod baru di medan perang tuk aku berjuang mengadap paper2 yang bakal menuggu aku di IPG nanti...nak kata study selalu tu idok ler...cuma kadang2 ada mud aku baca buku2 yang ada..klu x da mud tak baca... yang penting scanning dulu buku2 tue apa tajuk yang ada,,,apa kandungan2 yang penting...setidak tidaknya adalah ingat sikit2...ishhhh apa nie aku nak citer pasal lain...lain pulak yang kuar....

skrg nie aku ada 2 minggu lagi di sekolah...habis praktikum aku memang boring sgt2 kat sekolah nie...klu time praktikum tak cukup masa....tp bila habis praktikum langsung tak tahu nak buat apa...dah nasib badan dapat SJKC kat Sarawak pulak tue...

jujur aku kata, aku boring kat sekolah nie,
jujur aku kata, kadang2 aku duk nganga saja,
jujur aku kata, KPM buang masa hantar aku kat sini,
jujur aku kata, opsyen KPLI aku tak dak kat sek nie,
jujur aku kata, kadang2 tak de kerja,
jujur aku kata, aku tak mahu sek nie,
jujur aku kata, aku mahu sek lain,
jujur aku kata, aku teringin posting di semenanjung,
jujur aku kata, inilah nasib aku di negeri orang,
jujur aku kata, aku di sini mencari rezeki, 
jujur aku kata, aku berjauhan ngn en suami,
jujur aku kata, aku mahu sentiasa di sisi suami,
jujur aku kata, aku tidak mahu di sini.
jadi, jujur aku kata hanya Allah yang mengetahui yang terbaik untukku....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...